Tento Reklamační řád (dále jen „reklamační řád“) upravuje způsob a podmínky reklamace vad služeb zakoupeného spotřebitelem prostřednictvím on-line obchodu Jezahubni od:
Iryna Tichá
se sídlem Schnirchova 1082/33, 170 00, Praha 7 - Holešovice
IČO: 17327539
adresa pro doručování: Schnirchova 1082/33, 170 00, Praha 7 – Holešovice
telefonní číslo: 773 223 475
kontaktní e-mail: jezahubni@gmail.com
1. Za jaké vady služeb odpovídáme?
1.1 Odpovídáme vám za to, že naše služba nemá při poskytnutí vady, a že je poskytnuta ve shodě se smlouvou. Služba při poskytnutí nemá vady a je poskytnuta ve shodě se smlouvou, když:
- odpovídá jejímu popisu na webovém rozhraní;
- je poskytnuta v dohodnutém termínu a po dohodnutou dobu;
- je poskytnuta s náležitou odborností a péčí;
- je v souladu s požadavky právních předpisů.
2. V jaké době můžete vadu vytknout?
2.1 Námi poskytované služby je možné reklamovat v průběhu poskytování služby z naší strany, nejpozději však do šesti měsíců ode dne poskytnutí služby. Doporučujeme vám nicméně služby reklamovat bez zbytečného odkladu po tom, co jste vadu objevili, ideálně v průběhu jejich poskytování. Usnadní to postup reklamace.
Upozorňujeme, že reklamovat nelze výsledek poskytované služby, ale pouze její obsah.
3. Jaká práva z vadného plnění máte?
3.1 Vaše práva z vadného plnění se řídí občanským zákoníkem, zejména § 2099 až 2117a, a také § 2165 až 2174b. Ustanovení § 2106 a 2107 o právech z vadného plnění se nepoužijí.
3.2 případě, že vám služba byla poskytnuta vadně, máte zejména právo na:
a) bezplatnou nápravu (zejména na dodatečné poskytnutí služby);
b) přiměřenou slevu z ceny služby;
с) odstoupení od smlouvy (pouze v případě, že je vadné plnění podstatným porušením smlouvy, nebo pokud z našeho prohlášení či z okolností je zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro vás).
Případná další práva vyplývající z platných právních předpisů nejsou tímto ustanovením dotčena.
4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?
4.1 Práva z vadného plnění vám nenáleží, pokud jste vadu sami způsobili.
5. Jak postupovat při reklamaci?
5.1 Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady.
5.2 Reklamaci lze uplatnit e-mailem, telefonicky či písemně. Při uplatnění reklamace doporučujeme co nejpřesněji popsat, v čem vadu služby spatřujete. Urychlí to postup reklamace.
5.3 Doporučený postup při reklamaci:
- pro rychlejší vyřízení nás o reklamaci můžete předem informovat telefonicky, e-mailem či písemně;
- zároveň je vhodné nás informovat o tom, jaké právo z vadného plnění jste si zvolili;
- pro usnadnění postupu je vhodné přiložit doklad o zakoupení služby či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi služby, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.
Nesplnění některého z výše uvedených kroků nebo nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.
5.4 Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady poskytnuté služby.
5.5 Při uplatnění reklamace vám vydáme písemné potvrzení, které obsahuje datum uplatnění reklamace, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete a také vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
5.6 Reklamace včetně odstranění vady vyřizujeme nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se s vámi v konkrétním případě nedohodne na lhůtě delší. Ohledně vyřízení reklamace, včetně jejího způsobu, vás budeme v této lhůtě informovat.
5.7 Pokud zvolíte právo, které vám nemůže být z objektivních důvodů přiznáno, budeme vás neprodleně kontaktovat. V takovém případě můžete zvolit jiné právo v souladu s tímto reklamačním řádem.
5.8 Po vyřízení reklamace vám vydáme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
5.9 V souladu s občanským zákoníkem máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace služby. Vezměte na vědomí, že právo na úhradu těchto nákladů musíte uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.
Tento Reklamační řád je platný a účinný od 29/03/23